Eindrapport onderzoek Ås

Ik schreef al eerder over de bevindingen van mijn onderzoek naar volkstuinen in Oslo, dat ik deed toen ik deze zomer gestationeerd was bij het Noorse instituut voor Bos en Landschap in Ås. Toen was het eindrapport echter nog niet klaar. Dat is nu wel zo. Het is inmiddels goedgekeurd door het Europese project dat mijn reis en verblijf heeft betaald (COST Action Urban Allotment Gardens in European Cities – TU1201) en op hun site geplaatst. Hier ook maar even een linkje.

Een reactie plaatsen

Geef een reactie

