De achtertuin

Zojuist heb ik één van mijn papers herschreven en opnieuw ingediend. Het was het laatste dat ik nog moest doen voor de vakantie en ik zag er erg tegenop. Ik kon het, na het afsluiten van mijn promotie, gewoon even niet opbrengen. Maar, het is gelukt! Nu ben ik dan ook echt toe aan vakantie. Even geen papers meer, geen verdedigingen, geen email, niks schrijven… Gewoon in de zon zitten met een boek en een o% biertje.

Dat vakantiegevoel kan ik al een beetje krijgen in de achtertuin. Eerder schreef ik wel eens over ons balkontuintje, maar die is verleden tijd. Qua groenten gebeurt er niet zoveel in onze tuin, al heeft mijn vriend twee mooie tomatenplanten opgekweekt – terwijl ik druk bezig was met het voorbereiden van mijn verdediging hield hij zich met de praktijk van het ‘gardening’ bezig. Tomaatjes zitten er nog niet aan, maar de eerste bloemen zijn gespot. Zelf ben ik vooral fan van de passiebloem. We hadden trouwens ook een aardbei gepoot, maar daar hebben we niets meer van teruggevonden. Volgend jaar weer een kans 🙂

tomaten De tomaten

tomatenbloempjes

Heuse bloempjes eraan

passiebloem De passiebloem. Wat bloeit hij mooi he?

paarse bloem

Hier hadden we de aardbei gepoot….

Olijfboompje

Dit is ons oloijfboompje

Rozen

En rozen hebben we ook

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

Geef een reactie

